Skuteczność słodkiej reklamy…

To, co myślą i mówią o nas klienci, w dużej mierze zależy od szczegółów. Aby wkupić się w łaski klienta i podarować mu drobny upominek, firmy prześcigają się w pomysłach. Produkuje się masowo długopisy, smycze, kubki z logo firmy. Rozdawane są one podczas spotkań biznesowych, konferencji czy dni otwartych i targów. Jeśli szukamy pomysłu na zaskoczenie naszych klientów i zyskanie sobie ich sympatii, znakomitym pomysłem okazują się być cukierki reklamowe. Wykorzystuje się je w miejscach, gdzie znajdują się recepcje, poczekalnie czy gabinety. Poczęstunek z logo firmy to bardzo słodki i sympatyczny gest.

Papierek, który odgrywa tutaj najważniejszą rolę, wędruje niejednokrotnie do kieszeni marynarki lub do torebki. Z czasem spełnia rolę odnalezionej gdzieś ulotki reklamowej i przypomina komuś o istnieniu naszej marki. Słodkie gadżety możemy spotkać chociażby w gabinetach kosmetycznych czy hotelach, gdzie kładzie się je na poduszki w pokojach. Niejednokrotnie kule pełne markowych słodkości znajdziemy na piknikach czy targach przy stoisku danej firmy.

Ważne jest też to, w jaki sposób prezentują się nasze słodycze reklamowe. Jeśli papierek nie posiada charakterystycznych kolorów marki i nie odznacza się niczym specjalnym od innych, nie przykuje uwagi. Warto bazować na usługach kreatywnych firm, które potrafią wyczarować niepowtarzalne opakowania. Zamykane w nich migdały czy czekoladki będą jedynie słodkim dodatkiem do finezyjnego kształtu pudełka posiadającego logo naszej firmy. Masowa produkcja to jedno, ale niektórzy klienci warci są tego, aby opracować dla nich oryginalne podarunki.

Related Posts

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *