Nie prawdą jest, że balony reklamowe cieszą tylko dzieci. Jest wiele okazji, aby można je było z powodzeniem wykorzystywać do reklamy wśród ludzi dorosłych. Aby to zrobić, wystarczy tylko w przemyślany sposób zaplanować całą swoją kampanię reklamową. Jeżeli dobrze tego dokonamy, możemy być pewni że jej efekty przerosną nasze oczekiwania. Aby tak się stało, musimy spojrzeć na balony z nadrukiem w inny sposób, niż jako tylko tani gadżet reklamowy. Postrzegając go jako narzędzie służące komunikacji z klientami, jesteśmy w stanie nadać mu zupełnie nowe znaczenie, które przyciągnie do nas tłumy klientów. Jak to osiągnąć? Balony reklamowe mogą pełnić funkcję wizytówki lub wejściówki. Rozdając je na głównej ulicy miasta, można nimi zapraszać wybrane osoby na targi lub festyn. Przyjście z balonem będzie wówczas wiązało się z otrzymaniem prezentu niespodzianki. Co nim będzie? To zależy już od potrzeb i możliwości firmy. Możemy również zacząć wykorzystywać balony reklamowe jako narzędzie do dekorowania siedziby firmy – przy okazji ważniejszych wydarzeń. Dzięki temu obiekt zmienia swój wygląd, stając się korzystniejszy dla oka. Balony z nadrukiem idealnie się do tego celu nadają, między innymi dlatego, że są tanie w zakupie i bardzo proste w montażu. Ale to nie jedyne możliwości wykorzystania, oferowane nam przez balony reklamowe. Bardzo często stanowią one stały element wizerunku firmy – zwłaszcza jeśli są to balony z nadrukiem i patyczkiem. Wtedy mogą być rozdawane dzieciom – na przykład w formie prezentu za to, że były grzeczne na fotelu stomatologa lub u fryzjera. Należy sobie zdawać sprawę z tego, że taki sposób obdarowania klientów jest bardzo tanim, a przez to niezwykle skutecznym sposobem reklamowania się. Jedyne związane z tym koszta to tak naprawdę koszty wyprodukowania balonów. Ile to kosztuje? Może być zaskakujące, ale balony z nadrukiem są tańsze niż inne gadżety reklamowe. W cenie około 400 złotych netto możemy mieć naprawdę przyzwoitej jakości balony z nadrukiem w kilku kolorach. Dokładając do tego dodatkowych kilkadziesiąt złotych, będziemy mogli dokupić praktyczną elektryczną pompkę do balonów, znacznie ułatwiającą korzystanie z nich. Już przy ilości kilkudziesięciu sztuk do napompowania, taka pompka okazuje się inwestycją, która przyniesie szybki zwrot. Jak to ocenić, czy balony z nadrukiem okazały się słuszną decyzją? Na przykład monitorując rozpoznawalność marki swojej firmy na lokalnym rynku.