Teraz jest jeszcze więcej powodów do radości, gdyż okazuje się że czekoladki reklamowe zostały uznane za jeden z najzdrowszych sposobów reklamowania się firm. Zdumiewające wieści przychodzą wraz z nowymi badaniami dotyczącymi tego, jak cukierki wpływają na samopoczucie klientów oraz jaki mają udział w podejmowaniu decyzji zakupowych. Postaramy się nieco bliżej opisać tę sytuację. Być może już słyszeliście, że czekolada zawiera korzystne flawonoidy i antyoksydanty. Flawonoidy są to naturalnie występujące związki w produktach roślinnych. Czekoladki reklamowe do takich należą, gdyż wykonywane są z naturalnie występującego kakao i innych tłuszczów. Dodatkowo, uważa się że fenole, których słodycze reklamowe mają bardzo dużo pomagają zapobiec miażdżycy. Jak przekłada się to na zainteresowanie klientów słodyczami reklamowymi? Czy dzięki tym informacjom czekoladki reklamowe są zamawiane w większych ilościach niż do tej pory? O informację zapytaliśmy kilku dużych producentów, którzy nieustannie śledzą pojawiające się informacje na ten temat. Jak dowiedzieliśmy się w czasie rozmowy, od momentu opublikowania tych wyjątkowych doniesień, czekoladki reklamowe są u nich zamawiane w znacznie większej ilości niż do tej pory. Dotyczy to zarówno klasycznych tabliczek czekolady, jak również czekoladek pod wszelkimi innymi postaciami. Te wiadomości stały się również dobrym pomysłem na to, aby reklamować czekoladki w nieco inny, bardziej naukowy sposób. Już teraz można natrafić na reklamy firmy, które donoszą że osoby spożywające czekoladę regularnie, mogą żyć nawet kilka lat dłużej innych ludzi. Dowodem na to są badania starszych mężczyzn w Holandii. Kraju, który słynie z czekolady. Wykazały one, że ci z panów, którzy jedli najwięcej czekoladek reklamowych, mieli znacznie mniejsze stężenie cholesterolu niż osoby, dla u których czekoladki reklamowe nie występowały w codziennej diecie. To tylko jedno z korzystnych oblicz czekolady. W rzeczywistości ma ona ich o wiele więcej. Jest to głównym powodem do tego, że duże firmy przestawiają się z klasycznych słodyczy reklamowych na czekoladki. Są one nie tylko bogatsze w smaku, ale również mają wiele walorów pro zdrowotnych, których w żaden sposób nie wolno przeceniać. Jest to tylko jednym z powodów tego, aby czekoladki reklamowe znalazły się w repertuarze posiadanych przez ciebie produktów reklamowych. Możesz być pewnym tego, że te zajmą jedno z najwyższych miejsc, cieszących się olbrzymią popularnością wśród wszystkich klientów.